სასკოლო საზოგადოებას და ყველა დაინტერესებულ პირს გთავაზობთ სკოლისა და თემის საჭიროებების კვლევას, რომელიც სსიპ ლაგოდეხის მუნიციპალიტეტის სოფელ კაბლის N1 საჯარო სკოლის მასწავლებელმა ლამარა ტაბატაძემ ჩაატარა.   კვლევის შედეგად   გამოიკვეთა მთავარი პრობლემა:  სახელმწიფო ენის ფლობის დაბალი დონე. გავეცანით შესაბამის პროფესიულ ლიტერატურას უფრო საფუძვლიანად და დაიგეგმა და განხორციელდა ინტერვენციები როგორც ფორმალური, ისე არაფორმალური განათლების  ინსტრუმენტების გამოყენებით.  ინტერვენციები არაფორმალური სწავლების ჩართვის შესაძლებლობასაც იძლეოდა. შედეგად გაუმჯობესდა მოსწავლეების აკადემიური შედეგებიც, რადგან არაფორმალურ განათლებას აქვს ფორმალურის შემავსებელი ფუნქცია და ავითარებს უნარებს, რომლებიც ძალიან ეხმარება ფორმალურ განათლებას.   შეგიძლიათ  აღნიშნულ კვლევას გაეცნოთ შემდეგ   ბმულზე

 


Comments

Popular posts from this blog